علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 129
بازدید هفته : 242
بازدید ماه : 241
بازدید کل : 179682
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


آغاز ثبت نام مرحله دوم زیرگروه آقایان دارت انداز کشور

آغاز ثبت نام مرحله دوم زیرگروه آقایان دارت انداز کشور

مرحله دوم لیگ زیر گروه آقایان دارت انداز کشور روز جمعه 6 دی ماه در خانه دارت شهید کشوری برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی،  مسابقات راس ساعت 9:30 صبح آغاز می شود و دارت اندازان علاقه مند به شرکت در مسابقات از امروز تا ساعت 15 روز سه شنبه 3 دی ماه سالجاری زمان دارند تا نسبت به ثبت نام اقدام لازم را به عمل آورند .
این گزارش می افزاید : به دلیل قرعه کشی مسابقه زیر گروه آقایان در روز چهارشنبه 4 دی ماه و الزامی بودن پیش ثبت نام متقاضیان شرکت در این دوره ، شماره کارت بانک پارسیان 6221061052728542 بنام مهدی شایسته جهت واریز مبلغ 15 هزار تومان ثبت نام لیگ زیر گروه آقایان  و ارسال پیامک با ذکر نام بازیکن ، تاریخ و ساعت دقیق واریزی به شماره همراه 09123718253  فقط تا ساعت 15 روز سه شنبه 3 دی ماه معرفی می گردد  .ضمناً متقاضیانی که برای اولین بار تصمیم به شرکت در این دوره را دارند می بایست مبلغ 42 هزار تومان حق ورودیه فصل لیگ زیرگروه ( مرحله دوم به بعد ) را بعلاوه مبلغ فوق الذکر واریز نمایند .
گفتنی است در مرحله ی اول  این دوره از مسابقات آقای کامبیز حافظی از استان تهران با کسب  32 امتیاز در صدر جدول قرار دارد  و آقای رحیم هاشمی شیرازی از استان فارس با کسب 28 امتیاز در مکان دوم جدول قرار گرفته است . آقایان داریوش خورشیدی و عباس سمیعی به طور مشترک با کسب 24 امتیاز در مکان سوم قرار گرفته اند.

 

 

منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: یک شنبه 1 دی 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com